Overheid in Limburg

Gemeente Brunssum (Limburg)

Pagina 1 van 5 (43 resultaten)

Mevr. Patricia Mulders

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Patricia Mulders is beleidsmedewerker Milieu bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Anya Willekens

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Recreatie / Toerisme, CultuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Anya Willekens is beleidsmedewerker bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Peggy Muijrers

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2013 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Subsidies, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Werkzaamheden bij de Overheid:
Peggy Muijrers is strategisch beleidsmedewerker van het sociaal domein bij de gemeente Brunssum.

Dhr. Gerd Leers

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: januari 2018 (8 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Vergunningen, Economische Zaken, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2018-2019
Gerd Leers heeft in zijn portefeuille: Algemene zaken, Bevolking/burgerlijke stand, Brandweer, Handhaving en Toezicht, Openbare orde en Veiligheid, Voorlichting en Communicatie, Interne Zaken, Personeel en Organisatie, Regionale Zaken, (Inter)nationale Zaken, Integriteitsbeleid, Vergunningen en IBA.

Dhr. Ger van der Wijst

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coördinator Bestuurszaken (Cluster Veiligheid, Toezicht en Handhaving).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2016 is Ger van der Wijst afdelingshoofd Veiligheid, Toezicht & Handhaving bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Fion de Boer-Heiligers

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coördinator Communicatie en Personeel & Organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2016 is Fion de Boer-Heiligers (waarnemend) afdelingshoofd Bedrijfsvoering bij de gemeente Brunssum.

Dhr. Wim Reumkens

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Wim Reumkes is directeur van de dienst Gemeentewinkel. Vanaf april 2012 is Wim Reumkes waarnemend afdelingshoofd Personeel & Organisatie.

Mevr. Ellen Dielissen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ellen Dielissen is gemeentesecretaris bij de gemeente Brunssum. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Brunssum.

Ook is Ellen Dielissen algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2011 - 2014Mevr. Ellen Dielissen, Directeur, gemeente Heerlen

Dhr. Didier Franssen

Functie: GriffieIn dienst sinds: september 2015 (3 jaar, 20 dagen in dienst)

Dhr. Peter Peeters

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier in de gemeenteraad van Brunssum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.