Overheid in Limburg

Gemeente Brunssum (Limburg)

Pagina 1 van 5 (41 resultaten)

Mevr. Patricia Mulders

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2009 (8 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Patricia Mulders is beleidsmedewerker Milieu bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Anya Willekens

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Recreatie / Toerisme, CultuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Anya Willekens is beleidsmedewerker bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Peggy Muijrers

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2013 (5 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Subsidies, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Werkzaamheden bij de Overheid:
Peggy Muijrers is strategisch beleidsmedewerker van het sociaal domein bij de gemeente Brunssum.

Dhr. Gerd Leers

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: januari 2018 (4 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Jongeren / Jeugdzorg, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Economische Zaken, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2018-2019
Gerd Leers heeft in zijn portefeuille: Algemene Zaken, Bevolking/burgerlijke stand, Brandweer, Handhaving, Openbare Orde en Veiligheid, Voorlichting & communicatie, Interne Zaken, Personeel & Organisatie, Regionale Zaken, Acquisitie Economische Zaken, (Inter-)Nationale contacten, Inburgering, (Gezondheids)zorg, GGD, Jeugd- en Jongerenwerk, Centrum voor Jeugd en Gezin, Gehandicaptenbeleid, Verslaagdenzorg, CMWW en Anti-discriminatie.

Dhr. Ger van der Wijst

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: augustus 2009 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coördinator Bestuurszaken (Cluster Veiligheid, Toezicht en Handhaving).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2016 is Ger van der Wijst afdelingshoofd Veiligheid, Toezicht & Handhaving bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Fion de Boer-Heiligers

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coördinator Communicatie en Personeel & Organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2016 is Fion de Boer-Heiligers (waarnemend) afdelingshoofd Bedrijfsvoering bij de gemeente Brunssum.

Dhr. Wim Reumkens

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Wim Reumkes is directeur van de dienst Gemeentewinkel. Vanaf april 2012 is Wim Reumkes waarnemend afdelingshoofd Personeel & Organisatie.

Mevr. Ellen Dielissen

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: januari 2014 (4 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ellen Dielissen is gemeentesecretaris bij de gemeente Brunssum. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Brunssum.

Ook is Ellen Dielissen algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2011 - 2014Mevr. Ellen Dielissen, Directeur, gemeente Heerlen

Dhr. Didier Franssen

Functie: GriffieIn dienst sinds: september 2015 (2 jaar, 8 maanden in dienst)

Dhr. Peter Peeters

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier in de gemeenteraad van Brunssum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.