Overheid in Limburg

Gemeente Brunssum (Limburg)

Pagina 1 van 5 (42 resultaten)

Mevr. Patricia Mulders

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: juli 2009 (9 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Patricia Mulders is beleidsmedewerker Milieu bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Anya Willekens

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Recreatie / Toerisme, CultuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Anya Willekens is beleidsmedewerker bij de gemeente Brunssum.

Mevr. Peggy Muijrers

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2013 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Subsidies, Welzijn, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Werkzaamheden bij de Overheid:
Peggy Muijrers is strategisch beleidsmedewerker van het sociaal domein bij de gemeente Brunssum.

Dhr. Gerd Leers

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: januari 2018 (10 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Vergunningen, Economische Zaken, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2018-2019
Gerd Leers heeft in zijn portefeuille: Algemene zaken, Bevolking/burgerlijke stand, Brandweer, Handhaving en Toezicht, Openbare orde en Veiligheid, Voorlichting en Communicatie, Interne Zaken, Personeel en Organisatie, Regionale Zaken, (Inter)nationale Zaken, Integriteitsbeleid, Vergunningen en IBA.

Mevr. Fion de Boer-Heiligers

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coördinator Communicatie en Personeel & Organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2014 tot 2016 is Fion de Boer-Heiligers (waarnemend) afdelingshoofd Bedrijfsvoering bij de gemeente Brunssum.

Dhr. Ger van der Wijst

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coördinator Bestuurszaken (Cluster Veiligheid, Toezicht en Handhaving).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2016 is Ger van der Wijst afdelingshoofd Veiligheid, Toezicht & Handhaving bij de gemeente Brunssum.

Dhr. Wim Reumkens

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Wim Reumkes is directeur van de dienst Gemeentewinkel. Vanaf april 2012 is Wim Reumkes waarnemend afdelingshoofd Personeel & Organisatie.

Dhr. Didier Franssen

Functie: GriffieIn dienst sinds: september 2015 (3 jaar, 2 maanden in dienst)

Dhr. Peter Peeters

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Raadsgriffier in de gemeenteraad van Brunssum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.

Dhr. Math Habets

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Burgerzaken, gemeente Brunssum.