Overheid in Limburg

Gemeente Gennep (Limburg)

Pagina 1 van 3 (26 resultaten)

Mevr. Lucie Arntz

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: oktober 2006 (11 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Lucie Arntz is communicatieadviseur bij de gemeente Gennep.

Dhr. Luc Brouwers

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter PvdA (2014-)
Politiek leider PvdA
Lijsttrekker PvdA (2018)
Oppositie, aantal zetels: 1
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Luc Brouwers (PvdA) 50 voorkeurstemmen.

Dhr. Peter de Koning

Functie: BurgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhaving, P&O, Bedrijfsvoering, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Coalitieperiode 2012-2014
Burgemeester Peter de Koning (VVD) heeft in zijn portefeuille: Algemeen bestuurlijke zaken ((Beleidscoördinatie college en raad, Bestuurlijke organisatie, Bestuurlijke samenwerking in de regio / Regio Venlo, Personeel en organisatie, Bevolking, burgerlijke stand, verkiezingen, Voorlichting en representatie, Juridische zaken, Euregio, internationale samenwerking/Stedenband)), Openbare Orde en Veiligheid ((Brandweer/politie/rampenbestrijding, Handhaving)) en de Frontoffice ((
Dienstverlening, Documentaire Informatie Voorziening (DIV), Informatie en Communicatie Technologie (ICT)).

Bestuursperiode 2012-2014
Burgemeester Peter de Koning heeft in zijn portefeuille: Projecten (nieuwbouw Brandweer, ROC Haven Heijen), Algemeen bestuurlijke zaken, openbare orde / veiligheid, vergunningen (handhaving) en verantwoordelijk voor de frontoffice (dienstverlening) in de gemeente Gennep.
Werkzaamheden bij de Overheid:


Burgemeester Peter de Koning is zowel voorzitter van het college van burgemeesters en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Gennep.

Peter de Koning is lid van de commissie Bestuur en Veiligheid (VNG).

Vanaf 2013 is Peter de Koning voorzitter van VVD-Limburg.


Aanverwant:2013 - heden Dhr. Peter de Koning, Voorzitter, VVD Limburg, Provinciale Bestuurders Politieke Partijen2010 - 2012Dhr. Peter de Koning, Wethouder, VVD Steenbergen, gemeente Steenbergen2006 - 2010Dhr. Peter de Koning, Wethouder, VVD Ridderkerk, gemeente Ridderkerk

Dhr. Hans Frentz

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Hans Frentz (SP) 76 voorkeurstemmen.

Dhr. Rob Janssen

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter SP (2014-)
Politiek leider SP
Lijsttrekker SP (2014, 2018)
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rob Janssen heeft 1.190 voorkeurstemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014.
Aanverwant:2013 - heden Dhr. Rob Janssen, Statenlid, SP, Provincie Limburg2003 - 2011Dhr. Rob Janssen, Statenlid, SP Limburg, Provincie Limburg1998 - 2014Dhr. Rob Janssen, Raadslid, PvdA, gemeente Zoetermeer

Dhr. Fred Knigge

Functie: RaadslidPolitiek: VVD
Oppositie, aantal zetels: 2
In dienst sinds: januari 2016 (2 jaar, 3 maanden in dienst)

Dhr. Andy Knipping

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2004 (14 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: MobiliteitWerkzaamheden bij de Overheid:
Andy Knipping is beleidsmedewerker Verkeerszaken bij de gemeente Gennep.
Aanverwant:2004 - 2005Dhr. Andy Knipping, Beleidsmedewerker, gemeente Horst aan de Maas

Dhr. Peter Lucassen

Functie: WethouderPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: mei 2014 (3 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, Economische Zaken, Cultuur, Recreatie / Toerisme, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Coalitieperiode 2014-2018
Wethouder Peter Lucassen (SP) heeft in zijn portefeuille: Economie/werkgelegenheid (Economische ontwikkeling, Accountmanagement bedrijvigheid, Sociale werkgelegenheid en Inkomstenvoorzieningen waaronder bijstand/minimabeleid/armoedebeleid),
Toerisme/recreatie/cultuur (Beleidsontwikkeling en promotie, Openluchtrecreatie, Kunst en cultuur, Ontwikkeling wandel/fietsroutenetwerk, Strategische Regiovisie Maasduinen), Middelen (
Financiën, Gemeentelijke accommodaties, Inkoop, Bouwgrondexploitatie/grondzaken), Volkshuisvesting (
Wonen/Woonzorgcomplexen) en is verantwoordelijk voor de projecten
Villa Flora/Greenpark Venlo en Bedrijventerrein de Brem.
Aanverwant:2011 - 2014Dhr. Peter Lucassen, Statenlid, SP, Provincie Gelderland2002 - 2009Dhr. Peter Lucassen, Wethouder, SP Nijmegen, gemeente Nijmegen

Dhr. Herbert Moerdijk

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2017 (1 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, BedrijfsvoeringToelichting: Concerncontroller en hoofd bedrijfsvoering.

Mevr. Jacqueline Nijland

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jacqueline Nijland is algemeen directeur en gemeentesecretaris bij de gemeente Gennep.
Aanverwant:2007 - 2012Mevr. Jacqueline Nijland, Directeur, gemeente Winterswijk