Overheid in Limburg

Gemeente Gulpen-Wittem (Limburg)

Pagina 2 van 4 (31 resultaten)

Mevr. Judith Jongen

Functie: Griffie

Dhr. Fon Kistermann

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)

Dhr. Jos Kusters

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: juni 2016 (2 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Van juni 2016 tot december 2016 is Jos Kusters waarnemend gemeentesecretaris.

Dhr. Philip Laheij

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Jos Last

Functie: WethouderPolitiek: Balans Gulpen-Wittem
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: juni 2018 (18 dagen in dienst)

Dhr. Jo Martens

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2000 (18 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: OnderwijsWerkzaamheden bij de Overheid:
Jo Martens is beleidsmedewerker Onderwijs bij de gemeente Gulpen-Wittem.

Mevr. Marieke Nass

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2014-)
Lijsttrekker CDA (2018)
Coalitie, aantal zetels: 4
Aantal stemmen: 430 in 2014In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2015 tot 2016 is Marieke Nass CDJA-voorzitter.
              
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Marieke Nass 430 voorkeurstemmen. Bij de benoeming tot fractievoorzitter is Marieke Nass de jongste fractievoorzitter van Nederland (21 jaar).

Van 2013 tot 2014 is Marieke Nass burgerfractielid.

Dhr. Rene Nijssen

Functie: RaadslidPolitiek: PRO Gulpen-Wittem
Aantal zetels: 5
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)

Dhr. Jo Nix

Functie: RaadslidPolitiek: Fractie Franssen
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: januari 1991 (27 jaar, 5 maanden in dienst)

Mevr. Nicole Ramaekers-Rutjens

Functie: BurgemeesterPolitiek: PartijloosIn dienst sinds: mei 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Financiën, Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, Regionale samenwerking, Belastingen, Juridische zaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Nicole Ramaekers-Rutjens heeft in haar portefeuille: Algemeen bestuur, Openbare Orde en Veiligheid, Regionale samenwerking / internationale samenwerking, Bevolking en Burgerlijke stand, Handhaving, Drank- en Horecawet, Financiën, Belastingen en Verzekeringen, Juridische Zaken, Informatievoorziening en Automatisering, In- en externe dienstverlening,
Voorlichting en communicatie.