Overheid in Limburg

Gemeente Heerlen (Limburg)

Pagina 1 van 11 (101 resultaten)

Mevr. Jenny Knook-Speck

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: november 2012 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / JeugdzorgToelichting: Procesondersteuner Beschermd Wonen en Jeugd.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 215 is Jenny Knook-Speck management-assistent bij de gemeente Heerlen.
Aanverwant:2006 - 2012Mevr. Jenny Knook-Speck, Griffie, Provincie Limburg

Dhr. Roger Daemen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2009 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Bedrijfsvoering, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Hoofd Bedrijfsvoering Stadsplanning en Vastgoedontwikkeling, gemeente Heerlen.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2004 tot 2009 is Roger Daemen afdelingshoofd Administratie en Onderzoek en van 2002 tot 2004 bureauhoofd Financieel Informatie Magement. 

Mevr. Bea Zeelen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Jongeren / JeugdzorgWerkzaamheden bij de Overheid:
Bea Zeelen is projectleider CJG bij de gemeente Heerlen. Tevens is Bea Zeelen beleidsmedewerker Jeugdketen Parkstad.

Mevr. Esther van Neerbos

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: februari 2011 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische Zaken, Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Esther van Neerbos is beleidsmedewerker Economie bij de gemeente Heerlen.

Van 2006 tot 2011 is Esther van Neerbos procescoordinator Gebiedsontwikkeling Centrum Heerlen.

Van 2002 tot 2006 is Esther van Neerbos juridisch beleidsmedewerker (bestemmingsplannen).

Dhr. Joep van Wijk

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: mei 2013 (5 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Joep van Wijk is projectleider bij de gemeente Heerlen.

Dhr. Maurice Huppertz

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Maurice Huppertz is beleidsmedewerker Economie bij de gemeente Heerlen.

Dhr. Armand Vanhommerig

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: juni 2008 (10 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2014 is Armand Vanhommerig gebiedsregisseur bij de gemeente Heerlen. Vanaf 1996 vervult Armand Vanhommerig diverse functies binnen de gemeente.

Dhr. Paul Vanderheyden

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2005 (12 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en VeiligheidToelichting: Afdelingshoofd Integrale Veiligheid.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2005 tot 2013 is Peter de Moor afdelingshoofd Juridische Zaken bij de gemeente Heerlen. Van 2001 tot 2005 was Peter e Moor bureauhoofd Juridische Zaken (JZ).

Mevr. Melanie Stelten

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: november 2011 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Projectondersteuner.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2015 tot 2017 is Melanie Stelten medewerker bij de servicedesk. Van 2011 tot 2015 is Melanie Stelten bestuurssecretaresse bij het college van B&W Heerlen.

Dhr. Dennis Huurdeman

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Concernstrateeg / Afdelingshoofd (plaatsvervangend) Strategie & Control, gemeente Heerlen.