Overheid in Limburg

Gemeente Heerlen (Limburg)

Pagina 8 van 10 (98 resultaten)

Mevr. Cheryl Slüper

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: september 2011 (6 jaar, 24 dagen in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Cheryl Slüper is beleidsmedewerker Sociale Zaken bij de gemeente Heerlen.

Mevr. Manon Souren

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2013 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Manon Souren is beleidsmedewerker Welzijn en Gezondheid bij de gemeente Heerlen.
Aanverwant:2012 - 2012Mevr. Manon Souren, Beleidsmedewerker, Provincie Limburg

Mevr. Melanie Stelten

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: november 2011 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Projectondersteuner.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2015 tot 2017 is Melanie Stelten medewerker bij de servicedesk. Van 2011 tot 2015 is Melanie Stelten bestuurssecretaresse bij het college van B&W Heerlen.

Mevr. Sandra Uijlenbroek

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: mei 2013 (4 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Sandra Uijlenbroek is projectleider bij de gemeente Heerlen. Van 2010 tot 2013 was Sandra Uijlenbroek strategisch beleidsmedewerker met als vakgebied Onderwijs en Jeugdbeleid. 

Mevr. Hannie Vaessen

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 11
In dienst sinds: maart 2014 (3 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Hannie Vaessen 337 voorkeurstemmen. 

Dhr. Richard van Beek

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Richard van Beek is projectleider bij de gemeente Heerlen.

Dhr. Joost van Daal

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2008 (9 jaar, 24 dagen in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Joost van Daal is projectleider bij de gemeente Heerlen.Van 1991 tot 2008 is Joost van Daal beleidsmedewerker vastgoed.

Dhr. Rik van der Broeck

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2008 (8 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en VeiligheidWerkzaamheden bij de Overheid:
Rik van der Broeck is beleidsmedewerker integrale Veiligheid bij de gemeente Heerlen.

Dhr. Guus van der Nat

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: september 2001 (16 jaar, 26 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Guus van der Nat is projectmanager bij de gemeente Heerlen.

Dhr. Ton van der Put

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Ton van der Put is afdelingshoofd A&O in de gemeente Heerlen.