Overheid in Limburg

Gemeente Landgraaf (Limburg)

Pagina 1 van 5 (48 resultaten)

Dhr. Har Tegelaers

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: februari 2001 (16 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:
Har Tegelaers is beleidsmedewerker Personeel & Organisatie bij de gemeente Landgraaf.

Dhr. Ger Mulders

Functie: Beleidsmedewerker
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Ger Mulders is beleidsmedewerker Wijkgericht Werken bij de gemeente Landgraaf.
Aanverwant:2011 - heden Dhr. Ger Mulders, Raadslid, DGP - Dorpsgroepering, gemeente Mook en Middelaar

Dhr. Jo Nievelstein

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2006 (11 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, CultuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Jo Nievelstein is beleidsmedewerker Welstand, Monumenten & Archeologie bij de gemeente Landgraaf.

Mevr. Carla Fanchamps

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaat

Dhr. Eric Kroes

Functie: BureauhoofdIn dienst sinds: juli 2009 (8 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: BurgerzakenToelichting: Bureauhoofd Klant Contact Centrum.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Eric Kroes afdelingshoofd Servicedesk & Burgerzaken bij de gemeente Landgraaf.

Dhr. Raymond Vlecken

Functie: BurgemeesterPolitiek: CDAIn dienst sinds: oktober 2010 (7 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2017-2018
Burgemeester Raymond Vlecken (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en veiligheid, Bestuurlijke samenwerking (m.u.v. Toekomst Landgraaf), Toezicht en handhaving, Dienstverlening, Parkstadbestuur, RUD, Inburgering, Emancipatie, Alle PIJHCOFA-onderdelen, tenzij anders belegd (Personeel, ICT, Juridische Zaken, Huisvesting, Communicatie, Financiën en Aanbesteden).

Bestuursperiode 2014-2017
Burgemeester Raymond Vlecken (CDA) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, DB Parkstad Limburg en (eu)regionale samenwerking, DB Bestuursdienst Landgraaf / Brunssum, Communicatie en promotie, Dienstverlening, Juridische Zaken, ICT, Toezicht en handhaving, Personeel en organisatie.

Coalitieperiode 2010-2014
Burgemeester Raymond Vlecken heeft in zijn portefeuille: Communicatie en voorlichting, stadspromotie, dienstverlening, openbare orde en verantwoordelijk voor de veiligheid in de gemeente Landgraaf.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Raymond Vlecken is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Landgraaf. Raymond Vlecken is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W.

Gemeente Landgraaf is lid van het samenwerkingsorgaan: Stadsregio Parkstad Limburg.

Mevr. Michaela Stuart

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Michaela Stuart is communicatieadviseur (pers) bij de gemeente Landgraaf.

Dhr. Erwin Debie

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf september 2013 is Erwin Debie algemeen directeur bij de gemeente Landgraaf.

Van januari 2012 tot september 2013 is Erwin Debie sectorhoofd (waarnemend) Publiekszaken, programmamanager Bestuur en hoofd van de stafdiensten, gemeente Landgraaf. Van janauri 2013 tot september 2013 is Erwin Debie waarnemend algemeen directeur.
Aanverwant:2011 - heden Dhr. Erwin Debie, Raadslid, CDA, gemeente Eijsden-Margraten

Dhr. Hans Rijvers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Hans Rijvers is gemeentesecretaris bij de gemeente Landgraaf. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van januari 2013 tot september 2013 is Hans Rijvers waarnemend gemeentesecretaris bij de gemeente Landgraaf. Hans Rijvers is van april 2009 tot 2013 sectorhoofd maatschappelijke en ruimtelijke ontwikkeling en programmamanager bij Landgraaf.

Dhr. Frans Aerts

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2006 (11 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Frans Aerts is raadsgriffier van de gemeenteraad in Landgraaf. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Landgraaf en de raadscommissies. Frans Aerts is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Frans Aerts, Raadslid, CDA, gemeente Alphen- Chaam2009 - heden Dhr. Frans Aerts, Raadslid, D66, gemeente Venlo