Overheid in Limburg

Gemeente Leudal (Limburg)

Pagina 1 van 5 (45 resultaten)

Dhr. Bas Majolée

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Openbare werken, Toezicht en (integrale) handhavingToelichting: Bas Majolée is beleidsmedewerker van het cluster Beleid, Beheer & Toezicht bij de gemeente Leudal.Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Van 2003 tot 2006 was Bas Majolée beleidsmedewerker gemeentewerken bij de voormalige gemeente Heythuysen.


Dhr. Michel Vogelaar

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2012 (6 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Beleidsmedewerker Sociaal Domein.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2013 is Michel Vogelaar teamleider Welzijn en Onderwijs bij de gemeente Leudal. Eerder was Michel Vogelaar beleidsmedewerker Welzijn en Volksgezondheid (2007-2012).

Dhr. Robert Wilms

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Robert Wilms is beleidsmedewerker Milieu bij de gemeente Leudal. Van 2003 tot 2006 was Robert Wilms beleidsmedewerker Milieu bij de voormalige gemeente Heythuysen.

Dhr. Han Bekkers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2017 (1 jaar, 1 maand in dienst)
Toelichting: Waarnemend gemeentesecretaris Leudal.

Mevr. Mariëlle Bronkhorst

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Mariëlle Bronckhorst is afdelingshoofd Financien en Belastingen in de gemeente Leudal.
Aanverwant:1996 - 2012Mevr. Mariëlle Bronkhorst, Hoofdafdeling, gemeente Roermond

Mevr. Chantal Timmermans

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Chantal Timmermans is beleidsmedewerker Sociale Zaken bij de gemeente Leudal. Van 2002 tot 2005 was Chantal Timmermans beleidsmedewerker Sociale Zaken bij de voormalige gemeente Roggel en Neer.

Dhr. Vic Pennings

Functie: GebiedsmanagerIn dienst sinds: september 2007 (10 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Gebiedsregisseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2016 is Vic Pennings projectleider bij de gemeente Leudal. In 2007 was Vic Pennings coordinator sociale zaken (SZ). Van 2001 tot 2007 was Vic Pennings afdelingshoofd inwonerszaken en eerste loco-secretaris van de voormalige gemeente Roggel en Neer.

Dhr. Erik Lucassen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: mei 2011 (7 jaar, 25 dagen in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Erik Lucassen is directeur Dienstverlening in de gemeente Leudal. Tevens is Erik Lucassen loco-gemeentesecretaris. Van augustus 2014 tot januari 2015 is Erik Lucassen waarnemend gemeentesecretaris in Leudal.

Eerder was Erik Luccassen directeur Ruimte (2009 - 2011), afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling, Economische Zaken en Handhaving (2008 - 2009), afdelingshoofd Beheer openbare ruimte & publiek (2008) en afdelingshoofd Beheer Openbare Ruimte (2007) in de gemeente Leudal.

Van 2005 tot 2006 was Erik Lucassen afdelingshoofd Grondgebiedzaken, in de gemeente Haelen, en van 2000 - 2005 bureauhoofd gemeentewerken.

Dhr. Pierre Brouns

Functie: AccountmanagerIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: BelastingenWerkzaamheden bij de Overheid:
Pierre Brouns is beleidsmedewerker bij de gemeente Leudal.

Mevr. Claudia van Hensberg-Sturme

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Procesregisseur (co-creatie).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2014 is Claudia van Hensberg-Sturme projectleider Organisatieontwikkeling bij de gemeente Leudal. Tevens was Claudia van Hensberg-Sturme van 2009 tot 2016 beleidsmedewerker Strategie en Ontwikkeling bij de gemeente Leudal.