Overheid in Limburg

Gemeente Leudal (Limburg)

Pagina 1 van 5 (48 resultaten)

Dhr. Wim Cornelissen

Functie: GriffierIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 19 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

 
Wim Cornelissen is raadsgriffier van de gemeenteraad in Leudal. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Leudal en de raadscommissies. Wim Cornelissen is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen. 

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.


Dhr. Robert Wilms

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Robert Wilms is beleidsmedewerker Milieu bij de gemeente Leudal. Van 2003 tot 2006 was Robert Wilms beleidsmedewerker Milieu bij de voormalige gemeente Heythuysen.

Mevr. MariŽlle Bronkhorst

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2012 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Mariëlle Bronckhorst is afdelingshoofd Financien en Belastingen in de gemeente Leudal.
Aanverwant:1996 - 2012Mevr. MariŽlle Bronkhorst, Hoofdafdeling, gemeente Roermond

Mevr. Chantal Timmermans

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Chantal Timmermans is beleidsmedewerker Sociale Zaken bij de gemeente Leudal. Van 2002 tot 2005 was Chantal Timmermans beleidsmedewerker Sociale Zaken bij de voormalige gemeente Roggel en Neer.

Mevr. Katrien Verhoeven-Vyncke

Functie: GriffieIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 19 dagen in dienst)
Toelichting: Griffiemedewerker Leudal.

Dhr. Vic Pennings

Functie: GebiedsmanagerIn dienst sinds: september 2007 (10 jaar, 4 maanden in dienst)
Toelichting: Gebiedsregisseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2016 is Vic Pennings projectleider bij de gemeente Leudal. In 2007 was Vic Pennings coordinator sociale zaken (SZ). Van 2001 tot 2007 was Vic Pennings afdelingshoofd inwonerszaken en eerste loco-secretaris van de voormalige gemeente Roggel en Neer.

Dhr. Erik Lucassen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: mei 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:
Erik Lucassen is directeur Dienstverlening in de gemeente Leudal. Tevens is Erik Lucassen loco-gemeentesecretaris. Van augustus 2014 tot januari 2015 is Erik Lucassen waarnemend gemeentesecretaris in Leudal.

Eerder was Erik Luccassen directeur Ruimte (2009 - 2011), afdelingshoofd Ruimtelijke Ontwikkeling, Economische Zaken en Handhaving (2008 - 2009), afdelingshoofd Beheer openbare ruimte & publiek (2008) en afdelingshoofd Beheer Openbare Ruimte (2007) in de gemeente Leudal.

Van 2005 tot 2006 was Erik Lucassen afdelingshoofd Grondgebiedzaken, in de gemeente Haelen, en van 2000 - 2005 bureauhoofd gemeentewerken.

Dhr. Pierre Brouns

Functie: AccountmanagerIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: BelastingenWerkzaamheden bij de Overheid:
Pierre Brouns is beleidsmedewerker bij de gemeente Leudal.

Mevr. Claudia van Hensberg-Sturme

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OToelichting: Procesregisseur (co-creatie).Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2014 is Claudia van Hensberg-Sturme projectleider Organisatieontwikkeling bij de gemeente Leudal. Tevens was Claudia van Hensberg-Sturme van 2009 tot 2016 beleidsmedewerker Strategie en Ontwikkeling bij de gemeente Leudal.

Dhr. Han Bekkers

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2017 (9 maanden in dienst)
Toelichting: Waarnemend gemeentesecretaris Leudal.