Overheid in Limburg

Gemeente Maasgouw (Limburg)

Pagina 1 van 5 (45 resultaten)

Mevr. Karien Koopmans

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2016 (1 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, WelzijnToelichting: Beleidsmedewerker Sociaal Domein, gemeente Maasgouw.

Dhr. Stef Strous

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: februari 2010 (8 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Burgemeester Stef Strous (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke vernieuwing, Rechtsorde, veiligheid en handhaving, Dienstverlening en communicatie, Organisatie, personeel en bedrijfsvoering.

Coalitieperiode 2014-2018
Burgemeester Stef Strous (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Bestuur en communicatie, Samenwerking en (eu)regionale betrekkingen, Openbare orde en veiligheid, Toezicht en handhaving, Bedrijfsvoering en dienstverlening en het Reclamebeleid.

Coalitieperiode 2010-2014
Burgemeester Stef Strous heeft in zijn portefeuille: kabinetszaken, samenwerking, communicatie, P&O en verantwoordelijk voor de dienstverlening in de gemeente Maasgouw.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Stef Strous is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Maasgouw. Stef Strous is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W.

Dhr. Wim Ploeg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim Ploeg is gemeentesecretaris in Maasgouw.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Wim Ploeg algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2009 - 2013Dhr. Wim Ploeg, Hoofdafdeling, gemeente Eindhoven

Mevr. Mariėtte van den Brink

Functie: Griffie
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Henny van Soest

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2014 (4 jaar, 20 dagen in dienst)
Toelichting: Henny van Soest is raadsgriffier van de gemeenteraad van Maasgouw. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies van Maasgouw. Henny van Soest is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Juli 2007 - juli 2014
Henny van Soest is raadsgriffie bij de gemeenteraad in Maasgouw.
Henny van Soest is plaatsvervangend griffier, gemeente Maasgouw.

Dhr. Sven Roelofs

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Subsidies, WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Sven Roelofs is beleidsmedewerker Welzijn bij de gemeente Maasgouw.
Aanverwant:2007 - 2012Dhr. Sven Roelofs, Hoofdafdeling, gemeente Roermond

Mevr. Anne-Marie Rooskens

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:Anne-Marie is concerncontroller in de gemeente Maasgouw.

Mevr. Karin Peeters

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Karin Peeters is communicatieadviseur en woordvoerder pers van de gemeente Maasgouw.

Dhr. Eric Kempkens

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Eric Kempkens is afdelingshoofd van de afdeling in- en externe dienstverlening / afdeling Bedrijfsvoering in de gemeente Maasgouw.

Dhr. Frans Theunissen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: OnderwijsWerkzaamheden bij de Overheid:
Frans Theunissen is beleidsmedewerker Onderwijs & Leerplicht bij de gemeente Maasgouw. Van 1998 tot 2007 was Frans Theunissen beleidsmedewerker bij de voormalige gemeente Heel.
Aanverwant:heden Dhr. Frans Theunissen, Ab-lid, Bedrijven, Waterschap Scheldestromen