Overheid in Limburg

Gemeente Maasgouw (Limburg)

Pagina 1 van 5 (45 resultaten)

Mevr. Karien Koopmans

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2016 (1 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, WelzijnToelichting: Beleidsmedewerker Sociaal Domein, gemeente Maasgouw.

Dhr. Stef Strous

Functie: BurgemeesterPolitiek: PvdAIn dienst sinds: februari 2010 (8 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, P&O, Bedrijfsvoering, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Stef Strous (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Bestuurlijke vernieuwing, Rechtsorde, veiligheid en handhaving, Dienstverlening en communicatie, Organisatie, personeel en bedrijfsvoering.

Coalitieperiode 2014-2018
Stef Strous (PvdA) heeft in zijn portefeuille: Bestuur en communicatie, Samenwerking en (eu)regionale betrekkingen, Openbare orde en veiligheid, Toezicht en handhaving, Bedrijfsvoering en dienstverlening en het Reclamebeleid.

Coalitieperiode 2010-2014
Stef Strous heeft in zijn portefeuille: kabinetszaken, samenwerking, communicatie, P&O en verantwoordelijk voor de dienstverlening in de gemeente Maasgouw.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Stef Strous is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Maasgouw. Stef Strous is voorzitter van de gemeenteraad, presidium en van het college van B & W.

Dhr. Wim Ploeg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2013 (5 jaar, 20 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim Ploeg is gemeentesecretaris in Maasgouw.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Wim Ploeg algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2009 - 2013Dhr. Wim Ploeg, Hoofdafdeling, gemeente Eindhoven

Mevr. Mariėtte van den Brink

Functie: Griffie
Toelichting: Plaatsvervangend raadsgriffier.

Dhr. Henny van Soest

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Henny van Soest is raadsgriffier van de gemeenteraad van Maasgouw. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies van Maasgouw. Henny van Soest is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Juli 2007 - juli 2014
Henny van Soest is raadsgriffie bij de gemeenteraad in Maasgouw.
Henny van Soest is plaatsvervangend griffier, gemeente Maasgouw.

Dhr. Jules Bessems

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jules Bessems is projectleider Klant Contact Centrum bij de gemeente Maasgouw.

Dhr. Huub Hannen

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Huub Hannen is afdelingshoofd ROER in de gemeente Maasgouw.

Mevr. Wilma Roelofs

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Wilma Roelofs is beleidsmedewerker WMO bij de gemeente Maasgouw.

Dhr. Paul Hamaekers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: MobiliteitWerkzaamheden bij de Overheid:
Paul Hamaekers is beleidsmedewerker Verkeer bij de gemeente Maasgouw.

Dhr. Marcel Geurts

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2013 (5 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Marcel Geurts is projectleider van de afdeling ontwikkeling in de gemeente Maasgouw.