Overheid in Limburg

Gemeente Maasgouw (Limburg)

Pagina 1 van 5 (41 resultaten)

Mevr. Karin Peeters

Functie: AccountmanagerIn dienst sinds: januari 2007 (13 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2013 is Karin Peeters communicatieadviseur en woordvoerder pers van de gemeente Maasgouw.

Mevr. Karien Koopmans

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2016 (3 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, WelzijnToelichting: Beleidsmedewerker Sociaal Domein, gemeente Maasgouw.

Dhr. Mikal Peters

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (13 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Mikal Peeters is teamcoordinator Bestuurs- en Managementondersteuning (BMO) in de gemeente Maasgouw. Eerder was Mikal Peeters afdelingshoofd van de Interne en Externe Dienstverlening.

Dhr. Stan Backus

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juli 2014 (6 jaar, 11 dagen in dienst)

Dhr. Frans Theunissen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2007 (13 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: OnderwijsWerkzaamheden bij de Overheid:
Frans Theunissen is beleidsmedewerker Onderwijs & Leerplicht bij de gemeente Maasgouw. Van 1998 tot 2007 was Frans Theunissen beleidsmedewerker bij de voormalige gemeente Heel.
Aanverwant:heden Dhr. Frans Theunissen, Ab-lid, Bedrijven, Waterschap Scheldestromen

Dhr. Roy van Montfort

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2013 (7 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Roy van Montfoort is concerncontroller in de gemeente Maasgouw.

2007 - 2012
Roy van Montfoort is afdelingshoofd Financien in de gemeente Montfoort. In 2004 tot 2006 was Roy van Montfoort afdelingshoofd Financien in de voormalige gemeente Maasbracht.

Dhr. Jules Bessems

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jules Bessems is projectleider Klant Contact Centrum bij de gemeente Maasgouw.

Dhr. Henny van Soest

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2014 (6 jaar, 11 dagen in dienst)
Toelichting: Henny van Soest is raadsgriffier van de gemeenteraad van Maasgouw. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies van Maasgouw. Henny van Soest is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Juli 2007 - juli 2014
Henny van Soest is raadsgriffie bij de gemeenteraad in Maasgouw.
Henny van Soest is plaatsvervangend griffier, gemeente Maasgouw.

Mevr. Guida Ploeg

Functie: KabinetschefIn dienst sinds: januari 2015 (5 jaar, 6 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2015 is Guida Ploeg bestuurssecretaresse.

Dhr. Wim Ploeg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2013 (6 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim Ploeg is gemeentesecretaris in Maasgouw.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Wim Ploeg algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2009 - 2013Dhr. Wim Ploeg, Hoofdafdeling, gemeente Eindhoven