Overheid in Limburg

Gemeente Maasgouw (Limburg)

Pagina 1 van 5 (44 resultaten)

Mevr. Nicole Pannebakker

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: mei 2011 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Nicole Pannebakker is beleidsmedewerker Economie & Recreatie bij de gemeente Maasgouw. Tevens is Nicole Pannebakker voorzitter van de ondernemingsraad.

Dhr. Roy van Montfort

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 16 dagen in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Roy van Montfoort is concerncontroller in de gemeente Maasgouw.

2007 - 2012
Roy van Montfoort is afdelingshoofd Financien in de gemeente Montfoort. In 2004 tot 2006 was Roy van Montfoort afdelingshoofd Financien in de voormalige gemeente Maasbracht.

Dhr. Jules Bessems

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jules Bessems is projectleider Klant Contact Centrum bij de gemeente Maasgouw.

Mevr. Guida Ploeg

Functie: KabinetschefIn dienst sinds: januari 2015 (3 jaar, 17 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2007 tot 2015 is Guida Ploeg bestuurssecretaresse.

Dhr. Huub Hannen

Functie: Hoofdafdeling
Werkzaamheden bij de Overheid:
Huub Hannen is afdelingshoofd ROER in de gemeente Maasgouw.

Mevr. Wilma Roelofs

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 18 dagen in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Wilma Roelofs is beleidsmedewerker WMO bij de gemeente Maasgouw.

Dhr. Wim Ploeg

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: september 2013 (4 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Wim Ploeg is gemeentesecretaris in Maasgouw.

De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W. Ook is Wim Ploeg algemeen directeur van de ambtelijke organisatie. Het college van B&W worden in hun dagelijks werk bijgestaan en geadviseerd door deze overheidsbestuurder. De gemeentesecretaris is het hoofd van de ambtelijke organisatie.
Aanverwant:2009 - 2013Dhr. Wim Ploeg, Hoofdafdeling, gemeente Eindhoven

Mevr. Suzanne Sniekers

Functie: Juridisch adviseurIn dienst sinds: januari 2007 (11 jaar, 19 dagen in dienst)
Toelichting: Concernjurist (vanaf 2015 plaatsvervangend griffier Maasgouw).

Dhr. Henny van Soest

Functie: GriffierIn dienst sinds: juli 2014 (3 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Henny van Soest is raadsgriffier van de gemeenteraad van Maasgouw. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad en de raadscommissies van Maasgouw. Henny van Soest is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Taken griffier: Voorbereiding en nazorg van de vergaderingen; ondersteuning van de raad, raadscommissie en voorzitter en het zijn van contactpersoon voor vragen over de gemeenteraad.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Juli 2007 - juli 2014
Henny van Soest is raadsgriffie bij de gemeenteraad in Maasgouw.
Henny van Soest is plaatsvervangend griffier, gemeente Maasgouw.

Dhr. Paul Hamaekers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juni 2013 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: MobiliteitWerkzaamheden bij de Overheid:
Paul Hamaekers is beleidsmedewerker Verkeer bij de gemeente Maasgouw.