Overheid in Limburg

Gemeente Maastricht (Limburg)

Pagina 1 van 11 (108 resultaten)

Dhr. Huub Seyben

Functie: ManagerIn dienst sinds: september 2006 (11 jaar, 27 dagen in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2016 is Huub Seyben manager participatie.
  
Huub Seyben is manager Bedrijfsvoering (controller Sociale Zaken) in de gemeente Maastricht. Eerder was Huub Seyben team manager (1998 - 2006) en verantwoordelijk voor de interne controle (1995 - 1998) in de gemeente Maastricht.

Dhr. René Horbach

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: april 2007 (10 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: ICT, InfrastructuurWerkzaamheden bij de Overheid:
René Horbach is lid van de concernstaf (beleidsadviseur I & A) bij de gemeente Maastricht.

Dhr. Pieter Paul van de Wouw

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Cultuur, Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Pieter Paul van de Wouw is beleidsmedewerker Economie en Cultuur bij de gemeente Maastricht. Van 2007 tot 2012 is Pieter Paul van de Wouw is beleidsmedewerker Samenleving bij de gemeente Maastricht.

Dhr. Joop Timmermans

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: augustus 2008 (9 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Joop Timmermans is programmamanager Economie bij de gemeente Maastricht.

Dhr. John van Westenbrugge

Functie: DirecteurIn dienst sinds: oktober 2016 (11 maanden in dienst)
Toelichting: Directeur Veiligheid en Leefbaarheid.

Dhr. Huub Kerstens

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2008 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Huub Kerstens is projectcoordinator van de sociale pijler (herstructureringsbuurten) bij de gemeente Maastricht. Tevens is Huub Kersten beleidsmedewerker Vluchtelingenbeleid en accountmanager Welzijn.

Dhr. Erwin Gerardu

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: maart 2010 (7 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Communicatieadviseur bij het programma Belvedere Maastricht.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2014 is Erwin Gerardu bestuurs- en communicatieadviseur bij de gemeente Maastricht.

Mevr. Judith Goossens

Functie: GriffierIn dienst sinds: april 2015 (2 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: De griffier is de eerste adviseur van de gemeenteraad. Judith Goossens adviseert het presidium, de fractievoorzitters en de commissie 'Begroting en Verantwoording'.

De griffier zit in de raadzaal naast de voorzitter en ondersteunt hem in zijn taak als voorzitter van de vergadering. De griffier geeft daarnaast leiding aan de griffie en vervult dus ook de rol van manager van de griffiemedewerkers.

Mevr. Karin Gybels

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2002 (15 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Karin Gybels is projectleider 'Stedelijke Ontwikkeling' bij de gemeente Maastricht.

Dhr. Frank Smeets

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 1995 (22 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / Afval, Verkeer en VervoerWerkzaamheden bij de Overheid:
Frank Smeets is beleidsmedewerker Maastricht Bereikbaar bij de gemeente Maastricht.