Overheid in Limburg

Gemeente Maastricht (Limburg)

Pagina 8 van 11 (105 resultaten)

Dhr. Wim Ortjens

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: maart 2015 (3 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Manager Communicatie.

Mevr. Reina Pasma

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: oktober 2009 (8 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Reina Pasma is programmamanager Duurzame Ontwikkeling (agenda Stad) bij de gemeente Maastricht.
Aanverwant:2012 - heden Mevr. Reina Pasma, Hoofdafdeling, Provincie Limburg

Mevr. Marleen Paulissen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: MobiliteitWerkzaamheden bij de Overheid:
Marleen Paulissen is beleidsmedewerker Mobiliteit bij de gemeente Maastricht.

Dhr. Niels Peeters

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Oppositie, aantal zetels: 5
In dienst sinds: juni 2015 (3 jaar, 1 dagen in dienst)
Toelichting: Tot 27 oktober 2016 is Niels Peeters raadslid voor de politieke partij 'Partij Veilig Maastricht' (PVM).

Mevr. Annemarie Penn-te Strake

Functie: BurgemeesterPolitiek: PartijloosIn dienst sinds: juli 2015 (2 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Bestuursperiode 2015-2018
Burgemeester Annemarie Penn-te Strake heeft in haar portefeuille: Integrale Veiligheid & Openbare orde, (Eu)regionale Samenwerking, Public Affairs, Lobby, Communicatie, Toezicht & Handhaving en Woonwagenzaken.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Annemarie Penn-te Strake was informateur, in Maastricht. bij de coalitievorming na de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014

Dhr. Marthè Rompen

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: BedrijfsvoeringWerkzaamheden bij de Overheid:


Directeur Bestuurs- en concernzaken in de gemeente Maastricht.

Lid van de directieraad in de gemeente Maastricht.


Mevr. Ans Schoenmakers

Functie: Cluster-/sectorhoofdIn dienst sinds: januari 2010 (8 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Directiesecretaris / adviseur.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2012 is Ans Schoenmakers projectleider bij de gemeente Maastricht. Van 2000 tot 2008 was Ans Schoenmakers onderzoeker bij de gemeente.

Dhr. Michel Severijns

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter VVD (2013-)
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst gegaan: maart 2010Uit dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 25 dagen in dienst geweest)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf november 2013 is gemeenteraadslid Michel Severijns fractievoorzitter (waarnemend) voor de VVD in de gemeenteraad van Maastricht.
  
Michel Severijns heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen op 2010: 177 voorkeurstemmen.

Dhr. Huub Seyben

Functie: ManagerIn dienst sinds: september 2006 (11 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale ZakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 2016 is Huub Seyben manager participatie.
  
Huub Seyben is manager Bedrijfsvoering (controller Sociale Zaken) in de gemeente Maastricht. Eerder was Huub Seyben team manager (1998 - 2006) en verantwoordelijk voor de interne controle (1995 - 1998) in de gemeente Maastricht.

Mevr. Maren Slangen

Functie: RaadslidPolitiek: PvdA
Aantal zetels: 3
In dienst sinds: maart 2018 (2 maanden in dienst)