Overheid in Limburg

Gemeente Meerssen (Limburg)

Pagina 1 van 11 (110 resultaten)

Dhr. Jack Aarts

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (6 maanden in dienst)

Dhr. Jacques Arntz

Functie: RaadslidPolitiek: Brug-M
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Jacques Arntz (BRUG-M) 234 voorkeurstemmen.

Mevr. Ankie Bijstra

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: juli 2013 (5 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: CultuurWerkzaamheden bij de Overheid:
Ankie Bijstra is beleidsmedewerker Cultuur, Kunst, Erfgoed, Recreatie & Toerisme bij de gemeente Meerssen.
Aanverwant:2005 - 2013Mevr. Ankie Bijstra, Hoofdafdeling, gemeente Eijsden-Margraten

Dhr. Frans Breekpot

Functie: BurgemeesterPolitiek: KVPIn dienst gegaan: maart 1951Uit dienst sinds: januari 1953 (1 jaar, 10 maanden in dienst geweest)
Aanverwant:1981 - 1982Dhr. Frans Breekpot, Waarnemend burgemeester, gemeente Beek1953 - 1969Dhr. Frans Breekpot, Burgemeester, KVP, gemeente Valkenburg aan de Geul1969 - 1978Dhr. Frans Breekpot, Burgemeester, KVP, gemeente Weert

Dhr. Wiel Bremen

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: CDAIn dienst gegaan: januari 1980Uit dienst sinds: januari 1982 (2 jaar, 1 dagen in dienst geweest)
Toelichting: Waarnemend burgemeester bij de voormalige gemeente Geulle.Aanverwant:1977 - 1981Dhr. Wiel Bremen, Lid van de 2e kamer, CDA, Tweede Kamer1970 - 1972Dhr. Wiel Bremen, Statenlid, KVP, Provincie Limburg1964 - 1972Dhr. Wiel Bremen, Raadslid, KVP, gemeente Kerkrade

Mevr. Mirjam Clermonts-Aretz

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: VVDIn dienst sinds: maart 2015 (3 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Regionale samenwerking, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Mirjam Clermonts-Aertz heeft in haar portefeuille: Wettelijke taken, Openbare orde en veiligheid, Bestuurlijke coördinatie en bestuurscultuur, Regionale samenwerking, Communicatie en Handhaving.

Bestuursperiode 2015-2018
Mirjam Clermonts-Aertz heeft in haar portefeuille: Wettelijke taken,
Openbare orde en veiligheid, Bestuurlijke coördinatie en bestuurscultuur, Regionale samenwerking, Communicatie, Handhaving, Personeel en Organisatie.

Mirjam Clermonts-Aretz (VVD) is zowel voorzitter van het college van en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad van Beek.

Dhr. Bert Cortenraad

Functie: GemeentesecretarisIn dienst gegaan: januari 1982Uit dienst sinds: augustus 2007 (25 jaar, 7 maanden in dienst geweest)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bert Cortenraad was 25 jaar gemeentesecretaris en algemeen directeur van de gemeente Meerssen. In totaliteit was Bert Cortenraad 43 jaar in dienst van de gemeente Meerssen.
Aanverwant:1993 - 2007Dhr. Bert Cortenraad, Hoofdafdeling, gemeente Sittard-Geleen

Mevr. Désirée Cortenraede

Functie: WethouderPolitiek: VVD
Coalitie, aantal zetels: 2
In dienst gegaan: januari 2016Uit dienst sinds: februari 2018 (2 jaar, 5 dagen in dienst geweest)
Portefeuille: Accomodaties, Bedrijfsvoering, Recreatie / Toerisme, Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Cultuur, Monumentaal erfgoed, Economische ZakenToelichting: Bestuursperiode 2016-2018
Wethouder Désirée Cortenraede (VVD) heeft in haar portefeuille: Economie, toerisme en werkgelegenheid, Inkoop- en aanbestedingsbeleid, Luchthaven, Accommodatiebeleid, Gebouwenbeheer, Milieu en duurzaamheid, Natuur en landschap, Water, Burgerparticipatie en gemeentelijke dienstverlening, Bedrijfsvoering (huisvesting, informatisering & automatisering), Monumenten en cultureel erfgoed.

Désirée Cortenraede is de twee locoburgemeester in Meerssen.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf september 2017 wordt Desiree Cortenraede tijdelijk als wethouder vervangen.

Dhr. Armand Cremers

Functie: Waarnemend burgemeesterPolitiek: D66In dienst gegaan: juni 2014Uit dienst sinds: maart 2015 (8 maanden in dienst geweest)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhaving, P&O, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Bestuursperiode 2014-2015
Waarnemend burgemeester Armand Cremers heeft in zijn portefeuille: wettelijke taken, Openbare orde en veiligheid, Bestuurlijke coördinatie en bestuurscultuur, Regionale samenwerking, Communicatie, Handhaving, Personeel en Organisatie.
Werkzaamheden bij de Overheid:
Burgemeester Armand Cremers (D66) is zowel voorzitter van het college van burgemeester en wethouders (B&W) als voorzitter van de gemeenteraad van Beek.
Aanverwant:1998 - 2010Dhr. Armand Cremers, Burgemeester, D66, gemeente Beek1990 - 1998Dhr. Armand Cremers, Wethouder, D66 Maastricht, gemeente Maastricht

Dhr. Marcel Dassen

Functie: RaadslidPolitiek: KIJK!!!
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (6 maanden in dienst)