Overheid in Limburg

Gemeente Nederweert (Limburg)

Pagina 1 van 4 (33 resultaten)

Dhr. Marcel Tinnemans

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Marcel Tinnemans is communicatieadviseur (woordvoerder PR) bij de gemeente Nederweert.

Dhr. Thei Ruijters

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: maart 2016 (2 jaar, 3 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, WelzijnToelichting: Teamleider Samenleving.

Dhr. Johan Bakens

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: mei 2015 (3 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Johan Bakens is gemeentesecretaris van de gemeente Nederweert. De gemeentesecretaris is de eerste adviseur van het college van B&W Nederweert. Ook is Johan Bakens algemeen directeur van de ambtelijke organisatie.

Mevr. Esther Schrier

Functie: GriffierIn dienst sinds: september 2015 (2 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: De griffier is de eerste adviseur van de gemeenteraad in Nederweert. Esther Schrier adviseert de burgemeester, raadsleden en het presidium (= fractievoorzitters van de gemeenteraad) zowel inhoudelijk als procedureel. De griffier zit in de raadzaal naast de voorzitter en ondersteunt hem in zijn taak als voorzitter van de vergadering. De griffier geeft daarnaast leiding aan de griffie en vervult dus ook de rol van manager van de griffiemedewerkers.

Van 2013 tot 2015 was Esther Schrier plaatsvervangend griffier.

Dhr. Jan van Riet

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2002 (15 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Adviseur Beleid en Projecten.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2013 is Jan van Riet beleidsmedewerker Samenleving & Ruimte bij de gemeente Nederweert. Van 1993 tot 2002 was Jan van Riet afdelingshoofd Binnensport Accomodaties.

Mevr. Mirjam Lucassen

Functie: Juridisch adviseurIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Juridische zakenToelichting: Gemeentejurist.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2008 tot 2014 is Mirjam Lucassen afdelingshoofd Samenleving & Ruimte in de gemeente Nederweert.
Aanverwant:2002 - 2005Mevr. Mirjam Lucassen, Hoofdafdeling, gemeente Leudal

Dhr. Giel Bruijnaers

Functie: Kabinetschef
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Kabinetschef burgemeester, gemeente Nederweert.

Dhr. Theo Meulen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2006 (12 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Theo Meulen is hoofd van de afdeling Bestuur & Organisatie ondersteuning bij de gemeente Nederweert.
Aanverwant:2014Dhr. Theo Meulen, Raadslid, CDA, gemeente Weert

Dhr. Eric van der Putten

Functie: RaadslidPolitiek: Fractievoorzitter CDA (2012-)
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2006 (12 jaar, 3 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Eric van der Putten 263 voorkeurstemmen.
       
Vanaf zomer 2012 is Eric van der Putten fractievoorzitter van de CDA-fractie Nederweert.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen op 3 maart 2010 (gemeente Nuth) heeft CDA Nuth 2.779 stemmen. Eric van der Putten heeft bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2010: 230 voorkeurstemmen.

Dhr. Antoine Hekers

Functie: RaadslidPolitiek: CDA
Coalitie, aantal zetels: 6
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Antoine Hekers 654 voorkeurstemmen.