Overheid in Limburg

Provincie Limburg (Limburg)

Pagina 2 van 17 (162 resultaten)

Dhr. Jaap Beek

Functie: Beleidsmedewerker
Portefeuille: Juridische zakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Jaap Beek is juridisch beleidsmedewerker bij de provincie Limburg.

Mevr. Aleida Berghorst

Functie: StatenlidPolitiek: PvdA
Oppositie, aantal zetels: 3
Aantal stemmen: 3.292 in 2019In dienst sinds: maart 2015 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Aleida Berghorst (PvdA) heeft 2716 voorkeurstemmen bij de Provinciale Statenverkiezingen in maart 2015.

Mevr. Leonie Birgelen-Droog

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 1997 (22 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Leonie Birgelen-Droog is beleidsmedewerker juridisch bij de Provincie Limburg.

Dhr. Mart Bosch

Functie: StatenlidPolitiek: PVV
Coalitie, aantal zetels: 7
Aantal stemmen: 3.987 in 2019In dienst sinds: maart 2011 (8 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Mart Bosch is voorzitter van de Statencommissie Ruimte, Infrastructuur en Financiën.

Mart Bosch (PVV) heeft 4950 voorkeurstemmen bij de Provinciale Statenverkiezingen in maart 2015. Bij de Provinciale Statenverkiezingen in 2011 heeft Mart Bosch 3.072 voorkeurstemmen.

Dhr. Jorne Boss

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: mei 2013 (6 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jorne Boss is beleidsmedewerker bij de Provincie Limburg.

Dhr. Theo Bovens

Functie: Commissaris van de koning (cdk)Politiek: CDAIn dienst sinds: oktober 2011 (8 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, Integriteitsbeleid, Internationale betrekkingen / Grensoverschrijdende samenwerking, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Communicatie / PR / (city-)marketing / Representatie, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Periode 2019-2023
Gouverneur Theo Bovens heeft in de portefeuille: openbare orde en veiligheid, aanbevelingen voor benoemingen van burgemeesters en commissarissen van politie, advies uitbrengen over het toekennen van koninklijke onderscheidingen en de Koninklijke Erepenning, bezoek van leden van het Koninklijk Huis en contact met vertegenwoordigers van andere landen (ambassadeurs en consuls), algemene-juridische zaken, ambtelijke en bestuurlijke integriteit, coördinatie van samenwerking over de nationale en internationale grenzen heen, communicatie, strategie en lobby.

Coalitieperiode 2015-2019
Theo Bovens heeft in zijn portefeuille: Algemene- Juridische aangelegenheden, Openbare orde en Veiligheid, Ambtelijke en bestuurlijke integriteit, Coördinatie Internationalisering, Communicatie, Public Affairs, Branding en Strategie.

Bestuursperiode 2011-2015
Theo Bovens (CDA) heeft in zijn portefeuille: Public Affairs, Internationalisering, Bestuurlijke organisatie, Communicatie, Integriteit en verantwoordelijk voor de Strategie van de provincie Limburg.
Werkzaamheden bij de Overheid:


De persoonlijke medewerker van Gouveneur Bovens is Marjeanne Gerrickens.

Vanaf januari 2015 is Theo Bovens voorzitter van het bestuur van Skanfonds.

2003 - 2011 Voorzitter, Open Universiteit Nederland
1994 - 2003 Wethouder CDA, Maastricht

Sinds 2006 Kroonlid en lid van het dagelijks bestuur van de SER.


Mevr. Carla Brugman-Rustenburg

Functie: GedeputeerdeIn dienst sinds: juni 2019 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Landelijk gebied / Water / Natuur, Mobiliteit, Verkeer en VervoerToelichting: Periode 2019-2023
Carla Brugman-Rustenburg heeft in de portefeuille: Energiebeleid, Waterbeleid incl. WML & Waterschap, Adaptief water- en grondbeleid, Openbaar vervoer, Fietsbeleid, Ooijen - Wanssum, Natuur coördinerend en Natura 2000, Soortenbeleid en Burgerparticipatie & Bestuurlijke vernieuwing (geheel Gedeputeerden Staten).

Mevr. Helma Brunenberg

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2000 (19 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Helma Brunenberg is beleidsmedewerker ontgrondingen (RO) bij de Provincie Limburg.

Dhr. Mike Buring

Functie: Cluster-/sectorhoofd
Portefeuille: Mobiliteit, Infrastructuur, Verkeer en VervoerToelichting: Clustermanager Wegbeheer.

Dhr. Ruud Burlet

Functie: GedeputeerdePolitiek: Forum voor Democratie
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: juni 2019 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / Afval, Monumentaal erfgoedToelichting: Periode 2019-2023
Gedeputeerde Ruud Burlet heeft in de portefeuille: Brightlands Chemelot Campus
Duurzaamheid / Blue-Economy, Afval & recycling, IPO-bestuur, Ontgrondingen, Bodem en ondergrond, Milieu, Aanbestedingsbeleid, Archeologie, Mediabeleid, Burgerparticipatie & Bestuurlijke vernieuwing (geheel GS).