Overheid in Limburg

Gemeente Venlo (Limburg)

Pagina 1 van 11 (107 resultaten)

Dhr. Rob Lamberts

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 1998 (20 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, ICT, Bedrijfsvoering, BelastingenToelichting: Afdelingscontroller bij de gemeente Venlo.Werkzaamheden bij de Overheid:
2013-2014
Rob Lamberts is strategisch beleidsadviseur (Bedrijfsvoering) in de gemeente Venlo.

Eerder heeft Rob Lamberts diverse functies vervuld bij de gemeente Venlo.

Mevr. Chantal Schouten

Functie: ManagerIn dienst sinds: maart 2009 (9 jaar, 12 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Traffic manager.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2014 is Chantal Schouten communicatieadviseur (PR/pers) bij de gemeente Venlo. 

Van 2006 tot 2009 is Chantal Schouten medewerker bestuurlijke communicatie.

Mevr. Dinie Vogels

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2013 (6 jaar, 1 maand in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dinie Vogels is beleidsmedewerker Interne Controle bij de gemeente Venlo.

Dhr. René van Loon

Functie: DirecteurIn dienst sinds: april 2008 (10 jaar, 10 maanden in dienst)
Toelichting: Adjunct-gemeentesecretaris / algemeen directeur (waarnemend) tot april 2018.
Hoofd bestuursstaf
Directeur Regio Venlo
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2015 is René van Loon hoofd Ruimte & Economie.

Van 2008 tot 2012 is René van Loon afdelingshoofd van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling in de gemeente Venlo en van 2011 tot 2012 waarnemend hoofd ontwikkelbedrijf.

Dhr. Edwin Vaassen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2004 (15 jaar, 25 dagen in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / Afval, Wonen en VolkshuisvestingToelichting: Edwin Vaassen is teamleider Bouwen en Milieu bij de gemeente Venlo.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2015 tot 2017 is Edwin Vaassen o.a. teamleider Regie, Vergunningen en Meldingen en in 2015 staffunctionaris sportbedrijf.

Van 2004 tot 2015 is Edwin Vaassen teamleider sociale zaken.

Dhr. Hans Huijs

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Hans Huijs is beleidsmedewerker Financien bij de gemeente Venlo.

Mevr. Nicole Zwaan

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: september 2009 (9 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: OnderzoekToelichting: Onderzoeker bij het cluster Onderzoek en Statistiek.

Mevr. Marjo Hendriks

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2009 (10 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Specialist milieu.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Marjo Hendriks teamleider Toezicht en Handhaving bij de gemeente Venlo.

Dhr. Michel Weijers

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: februari 2003 (16 jaar, 25 dagen in dienst)
Portefeuille: Milieu / Duurzaamheid / AfvalWerkzaamheden bij de Overheid:
Michel Weijers is projectmanager Ontwikkelbedrijf bij de gemeente Venlo.
Aanverwant:2001 - 2003Dhr. Michel Weijers, Hoofdafdeling, gemeente Helmond

Dhr. Enrico Mooren

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2012 (7 jaar, 23 dagen in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Enrico Mooren is teamleider Administratie bij de gemeente Venlo. Van 2009 tot 2012 was Enrico van Mooren teamleider participatie.