Overheid in Limburg

Gemeente Venlo (Limburg)

Pagina 1 van 13 (121 resultaten)

Mevr. Astrid Roggen-Hazenbosch

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: mei 2002 (16 jaar, 7 maanden in dienst)
Toelichting: Managementassistente griffie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 1990 tot 2002 is Astrid Hazenbosch bestuurssecretaresse bij de voormalige gemeente Arcen en Velden.

Dhr. Serge van Dellen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2012 (6 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Serge van Dellen is afdelingshoofd Ontwikkelbedrijf in de gemeente Venlo. Eerder was Serge van Dellen projectmanager Ontwikkelbedrijf (2002-2012).

Dhr. Rinus Waltmans

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2009 (9 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Rinus Waltmans is teamleider Verkeer en Parkeren bij de gemeente Venlo. Van 1998 tot 2008 was Rinus Waltmans afdelingshoofd Stadstoezicht.

Mevr. Carin Cellissen

Functie: Juridisch medewerkerIn dienst sinds: januari 2002 (16 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Juridische zaken, Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Carin Celissen is juridisch beleidsmedewerker / planoloog bij de gemeente Venlo.

Dhr. Hans Koppens

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: januari 2005 (13 jaar, 11 maanden in dienst)
Toelichting: Systeembeheer / ICT.

Mevr. Wieneke Stroeken

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2011 (7 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: Juridische zakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Wieneke Stroeken is teamleider Juridische Zaken bij de gemeente Venlo.

Dhr. Gert Franssen

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Gert Franssen is projectleider Wet Werken naar Vermogen (participatiewet) bij de gemeente Venlo. Tevens is Gert Franssen is coordinerend beleidsadviseur bij de gemeente Venlo.

Dhr. Ad Theuws

Functie: DirecteurIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 11 maanden in dienst)

Dhr. Marcel Timmermans

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: december 2011 (7 jaar, 17 dagen in dienst)
Portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Marcel Timmermans is teamleider Veiligheid en Handhaving bij de gemeente Venlo.

Mevr. Denise Kuipers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: oktober 2007 (11 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Denise Kuipers is procesmanager bij de gemeente Venlo. Tevens is Denise Kuipers bestuursadviseur.