Overheid in Limburg

Gemeente Venlo (Limburg)

Pagina 1 van 11 (105 resultaten)

Dhr. Rob Lamberts

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: augustus 1998 (20 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Financiën, ICT, Bedrijfsvoering, BelastingenToelichting: Afdelingscontroller bij de gemeente Venlo.Werkzaamheden bij de Overheid:
2013-2014
Rob Lamberts is strategisch beleidsadviseur (Bedrijfsvoering) in de gemeente Venlo.

Eerder heeft Rob Lamberts diverse functies vervuld bij de gemeente Venlo.

Mevr. Vicky Rous

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2002 (17 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Beleidsadviseur medezeggenschap.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2014 is Vicky Rous bestuursadviseur bij de gemeente Venlo. Eerder was Vicky Rous beleidsmedewerker Toerisme en Recreatie.

Dhr. Jorg Custers

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: februari 2003 (16 jaar, 4 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Jorg Custers is beleidsmedewerker Planning & Control bij de gemeente Venlo.

Dhr. René van Loon

Functie: DirecteurIn dienst sinds: april 2008 (11 jaar, 2 maanden in dienst)
Toelichting: Adjunct-gemeentesecretaris / algemeen directeur (waarnemend) tot april 2018.
Hoofd bestuursstaf
Directeur Regio Venlo
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2012 tot 2015 is René van Loon hoofd Ruimte & Economie.

Van 2008 tot 2012 is René van Loon afdelingshoofd van de afdeling Ruimtelijke Ontwikkeling in de gemeente Venlo en van 2011 tot 2012 waarnemend hoofd ontwikkelbedrijf.

Mevr. Wieneke Stroeken

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: januari 2011 (8 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Juridische zakenWerkzaamheden bij de Overheid:
Wieneke Stroeken is teamleider Juridische Zaken bij de gemeente Venlo.

Dhr. Twan Beurskens

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2018 (1 jaar, 1 maand in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Dhr. Lous Aerts

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: oktober 2009 (9 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Lous Aerts is beleidsmedewerker Planning & Control bij de gemeente Venlo.

Dhr. Rene Schipaanboord

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2015 (4 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Burgerzaken, Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Teamleider Communicatie.

Mevr. Marjo Hendriks

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2009 (10 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhaving, Milieu / Duurzaamheid / AfvalToelichting: Specialist milieu.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2013 is Marjo Hendriks teamleider Toezicht en Handhaving bij de gemeente Venlo.

Dhr. Han Julicher

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: maart 2010 (9 jaar, 3 maanden in dienst)
Toelichting: Procesmanager - bestuursstaf.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2014 is Han Julicher projectleider Gebiedsontwikkeling bij de gemeente Venlo.