Overheid in Limburg

Gemeente Venlo (Limburg)

Pagina 1 van 13 (121 resultaten)

Dhr. Martijn Donselaar

Functie: Teamleider en programmamanagerIn dienst sinds: oktober 2009 (9 jaar, 19 dagen in dienst)
Toelichting: Teamleider Openbare en gebouwde Omgeving.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2009 tot 2014 is Martijn Donselaar teamleider Gebouwde Omgeving bij de gemeente Venlo.

Dhr. Harry Smeets

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: mei 2006 (12 jaar, 5 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Harry Smeets is bestuursadviseur en strategisch adviseur bij de gemeente Venlo.
Aanverwant:1998 - heden Dhr. Harry Smeets, Raadslid, VVD, gemeente Heumen

Dhr. Twan Beurskens

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: april 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, Bedrijfsvoering

Dhr. Geert van Soest

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2002 (16 jaar, 21 dagen in dienst)
Toelichting: Geert van Soest is raadsgriffier van de gemeenteraad in Venlo.Werkzaamheden bij de Overheid:
Geert van Soest is raadsgriffier van de gemeenteraad in Venlo. De raadsgriffier geeft ondersteuning aan de gemeenteraad van Venlo en de raadscommissies. Geert van Soest is als secretaris aanwezig bij alle vergaderingen, beantwoordt eventuele vragen en zoekt de ambtelijke informatie die de raad en de commissies nodig hebben om hun werk goed te kunnen doen.

Geert van Soest is lid van de vereniging van griffiers (2003 - 2011).
Aanverwant:2010 - 2010Dhr. Geert van Soest, Griffier, gemeente Breda

Mevr. Dinie Vogels

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Dinie Vogels is beleidsmedewerker Interne Controle bij de gemeente Venlo.

Dhr. Jack Opheij

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: juni 2011 (7 jaar, 4 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Jack Opheij is procesmanager, gemeente Venlo.

Dhr. Lodewijk Brüll

Functie: ManagerIn dienst sinds: februari 2014 (4 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Projectleider en implementatiemanager voor de gemeente Venlo.

Dhr. Paul Jacobs

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: november 2008 (9 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Paul Jacobs is teamleider Uitvoering bij de gemeente Venlo.

Dhr. Hans Huijs

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: augustus 2009 (9 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: FinanciënWerkzaamheden bij de Overheid:
Hans Huijs is beleidsmedewerker Financien bij de gemeente Venlo.

Mevr. Elske van Beek

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: februari 2012 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Afdelingshoofd Advies & Beheer (vanaf 2015).
Afdelingshoofd van de afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling in de gemeente Venlo (vanaf 2012).
Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2010 tot 2012 is Elske van Beek afdelingshoofd staf bestuur en directie.