Overheid in Limburg

Gemeente Venlo (Limburg)

Pagina 7 van 13 (121 resultaten)

Dhr. Luud Pieko

Functie: RaadslidPolitiek: EENLokaal
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: april 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Tot 2018 is Luud Pieko raadslid (fractievoorzitter, 2016-2018) voor VenLokaal.

Tot april 2016 was Luud Pieko vice-fractievoorzitter.

Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Luud Pieko (VenLokaal) 80 voorkeurstemmen. Luud Pieko (Belfeldse Democraten) heeft 30 voorkeurstemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen in november 2009.
Aanverwant:2006 - 2014Dhr. Luud Pieko, Raadslid, VenLokaal, gemeente Venlo

Dhr. Rob Pingen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2013 (5 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Teamleider team participatie en individuele ontplooiing.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2013 tot 2017 is Rob Pingen teamleider van het team Samenleving (afdeling Maatschappelijke Ontwikkeling / teamleider Vitaal, Zorg en Veiligheid) bij de gemeente Venlo.

Van 2009 tot 2012 is Rob Pingen beleidsmaker sport en clusterleider staf.

Mevr. Marij Pollux-Linssen

Functie: WethouderPolitiek: GroenLinks
Coalitie, aantal zetels: 3
In dienst sinds: mei 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Landelijk gebied / Water / Natuur, Milieu / Duurzaamheid / Afval, Cultuur, Evenementen en marketingToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Marij Pollux-Linssen heeft in haar portefeuille: Coördinerend wethouder duurzaamheid, Q4 en Maaswaard, Kazernekwartier, C2C, Milieu, natuur, groen en water & Museumkwartier.

Mevr. Petra Raijer-Brehmer

Functie: RaadslidPolitiek: SP
Coalitie, aantal zetels: 4
In dienst sinds: maart 2014 (4 jaar, 6 maanden in dienst)
Toelichting: Bij de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2014 heeft Petra Raijer-Brehmer (SP) 432 voorkeurstemmen.

Dhr. Bareld Rebbers

Functie: Griffie
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieToelichting: Communicatieadviseur griffie gemeenteraad.

Dhr. Ad Roest

Functie: WethouderPolitiek: EENLokaal
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: mei 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: P&O, BedrijfsvoeringToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Ad Roest heeft in zijn portefeuille: Publieke zaken, Dienstverlening, Personeel, Bedrijfsvoering en BsGW.

Mevr. Astrid Roggen-Hazenbosch

Functie: Bestuursassistent / bestuurssecretariaatIn dienst sinds: mei 2002 (16 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Managementassistente griffie.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 1990 tot 2002 is Astrid Hazenbosch bestuurssecretaresse bij de voormalige gemeente Arcen en Velden.

Mevr. Vicky Rous

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: januari 2002 (16 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Beleidsadviseur medezeggenschap.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van 2002 tot 2014 is Vicky Rous bestuursadviseur bij de gemeente Venlo. Eerder was Vicky Rous beleidsmedewerker Toerisme en Recreatie.

Dhr. Cor Sappelli

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: mei 2000 (18 jaar, 5 maanden in dienst)
Toelichting: Cor Sappelli is strategisch bestuurs-/beleidadviseur, gemeente Venlo.Werkzaamheden bij de Overheid:
Cor Sappelli was sectorhoofd en loco-gemeentesecretaris van de gemeente Arcen & Velden (2000-2010)
Aanverwant:2009 - 2010Dhr. Cor Sappelli, Griffier, gemeente Peel en Maas1993 - 2000Dhr. Cor Sappelli, Hoofdafdeling, gemeente Son en Breugel1978 - 1985Dhr. Cor Sappelli, Beleidsmedewerker, gemeente Vlaardingen

Dhr. Frans Schatorjé

Functie: WethouderPolitiek: EENLokaal
Coalitie, aantal zetels: 7
In dienst sinds: mei 2018 (5 maanden in dienst)
Portefeuille: Sociale Zaken, Welzijn, Onderwijs, Zorg / WMO (wet maatschappelijke ondersteuning)Toelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Wethouder Frans Schatorjé heeft in zijn portefeuille: Coördinerend wethouder sociaal domein, Beschermd wonen, Passend onderwijs, Doelgroepenvervoer en Laaggeletterdheid.