Overheid in Limburg

Gemeente Weert (Limburg)

Pagina 1 van 6 (53 resultaten)

Dhr. Hugo Zontrop

Functie: AccountmanagerIn dienst sinds: april 2006 (12 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Bedrijfscontactfunctionaris.

Mevr. Monique Derrez

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2012 (6 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Sport, Cultuur, Onderwijs, WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Monique Derrez is beleidsmedewerker Onderwijs, Cultuur, Sport & Welzijn bij de gemeente Weert. Van 2007 tot 2009 was Monique Derrez toezichthouder Bouwen en Wonen en van 2009 tot 2012 was Monique Derrez bedrijvencontactfunctionaris bij de gemeente Weert.
Aanverwant:2006 - 2007Mevr. Monique Derrez, Beleidsmedewerker, gemeente Venlo

Dhr. Rob van Ekeren

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: maart 2009 (9 jaar, 9 maanden in dienst)
Portefeuille: Mobiliteit, Verkeer en VervoerWerkzaamheden bij de Overheid:
Rob van Ekeren is beleidsmedewerker Verkeer bij de gemeente Weert.
Aanverwant:1993 - 2008Dhr. Rob van Ekeren, Hoofdafdeling, gemeente Tilburg

Dhr. Jos Heijmans

Functie: BurgemeesterPolitiek: D66In dienst sinds: oktober 2011 (7 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Algemene en bestuurlijke zaken, ICT, P&O, Integriteitsbeleid, Regionale samenwerking, Brandweer / Politie, Burgerzaken, Toezicht en (integrale) handhaving, Openbare orde en VeiligheidToelichting: Coalitieperiode 2018-2022
Jos Heijmans (D66) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde & veiligheid, Integriteit, Personeel, Bestuurlijke zaken, College & raad en ICT.

Coalitieperiode 2014-2018
Jos Heijmans (D66) heeft in zijn portefeuille: Openbare orde en Veiligheid, Integriteit, Regionale samenwerking, Personeel en organisatie, Voorlichting en Publiekszaken.

Bestuursperiode 2011-2014
Jos Heijmans heeft in zijn portefeuille: Wettelijke taken, Openbare orde en veiligheid, Regionale samenwerking, Hoge Dunk, GOML (voorzitter), Communicatie, Wijk- en dorpsraden (beleid), Burgerzaken, Project digitalisering, Project dienstverlening “Weert heeft Antwoord” en verantwoordelijk voor de Handhaving (apv en coördinatie) in de gemeente Weert.
Werkzaamheden bij de Overheid:


Burgemeester Jos Heijmans is zowel voorzitter van het college van burgemeesters en wethouders (B&W) als de gemeenteraad van Weert.

Burgemeester Heijmans was eerder burgemeester van Bernheze en van de voormalige gemeente Haelen. Ook was burgemeester Heijmans gemeenteraadslid en wethouder in de gemeente Steenbergen.

Jos Heijmans is bestuurslid van de Vereniging van Limburgse Gemeenten (VLG).

Aanverwant:2003 - 2011Dhr. Jos Heijmans, Burgemeester, D66 Bernheze, gemeente Bernheze

Mevr. Liset Spreuwenberg

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juni 2006 (12 jaar, 6 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Liset Spreuwenbeg is communicatieadviseur en teamleider (PR / persvoorlichter / woordvoerder) bij de gemeente Weert.

Dhr. Bertus Brinkman

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: maart 2017 (1 jaar, 9 maanden in dienst)
Toelichting: Gemeentesecretaris Weert.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van maart 2017 tot september 2017 is Bertus Brinkman waarnemend gemeentesecretaris in Weert.

Van 2014 tot 2017 is Bertus Brinkman directeur bedrijfsvoering en dienstverlening.

Dhr. Paul Otten

Functie: GriffieIn dienst sinds: april 2011 (7 jaar, 8 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Plaatsvervangend Griffier gemeenteraad Weert.
Beleidsadviseur griffie, gemeente Weerst.

1998 - 2011
Beleidsadviseur Milieu & Bouwzaken, gemeente Weert.

Mevr. Madeleine Wolfs-Corten

Functie: GriffierIn dienst sinds: oktober 2002 (16 jaar, 2 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:

 

Madeliene Wolfs-Corten is raadsgriffier van de gemeenteraad in Weert. 


Dhr. Cor Lambregts

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2008 (10 jaar, 11 maanden in dienst)
Portefeuille: P&OWerkzaamheden bij de Overheid:

 

Afdelingshoofd Personeel & Organisatie, gemeente Weert. 


Dhr. Ton Weekers

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (6 jaar, 11 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Onderwijs, Cultuur, Sport & Welzijn, gemeente Weert.
Aanverwant:1999 - 2005Dhr. Ton Weekers, Hoofdafdeling, gemeente Cranendonck1997 - 1999Dhr. Ton Weekers, Hoofdafdeling, gemeente Bladel