Overheid in Limburg

Gemeente Weert (Limburg)

Pagina 1 van 5 (50 resultaten)

Mevr. Monique Derrez

Functie: BeleidsmedewerkerIn dienst sinds: april 2012 (5 jaar, 7 maanden in dienst)
Portefeuille: Sport, Cultuur, Onderwijs, WelzijnWerkzaamheden bij de Overheid:
Monique Derrez is beleidsmedewerker Onderwijs, Cultuur, Sport & Welzijn bij de gemeente Weert. Van 2007 tot 2009 was Monique Derrez toezichthouder Bouwen en Wonen en van 2009 tot 2012 was Monique Derrez bedrijvencontactfunctionaris bij de gemeente Weert.
Aanverwant:2006 - 2007Mevr. Monique Derrez, Beleidsmedewerker, gemeente Venlo

Dhr. Rene Bladder

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: september 2012 (5 jaar, 2 maanden in dienst)
Portefeuille: Ruimtelijke ordening , Wonen en VolkshuisvestingWerkzaamheden bij de Overheid:
Rene Bladder is afdelingshoofd Ruimtelijk Beleid in de gemeente Weert.
Aanverwant:2009 - 2012Dhr. Rene Bladder, Hoofdafdeling, gemeente Venloheden Dhr. Rene Bladder, Hoofdafdeling, gemeente Venray

Mevr. Oukje Reijnen-Simons

Functie: Projectmanager/-leiderIn dienst sinds: april 2003 (14 jaar, 7 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Oukje Reijnen-Simons is projectleider bij de gemeente Weert.

Mevr. Saskia Vaes

Functie: Hoofdafdeling
Toelichting: Hoofd afdeling Financieel Beheer SoZa.Werkzaamheden bij de Overheid:
Eerder: Afdelingshoofd Financieel Beheer Sociale Zaken, gemeente Weert.

Dhr. Bertus Brinkman

Functie: GemeentesecretarisIn dienst sinds: maart 2017 (8 maanden in dienst)
Toelichting: Gemeentesecretaris Weert.Werkzaamheden bij de Overheid:
Van maart 2017 tot september 2017 is Bertus Brinkman waarnemend gemeentesecretaris in Weert.

Van 2014 tot 2017 is Bertus Brinkman directeur bedrijfsvoering en dienstverlening.

Mevr. Liset Spreuwenberg

Functie: Communicatieadviseur / perswoordvoerderIn dienst sinds: juni 2006 (11 jaar, 5 maanden in dienst)
Portefeuille: Communicatie / PR / (city-)marketing / RepresentatieWerkzaamheden bij de Overheid:
Liset Spreuwenbeg is communicatieadviseur en teamleider (PR / persvoorlichter / woordvoerder) bij de gemeente Weert.

Dhr. Kees Joosten

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Werkzaamheden bij de Overheid:
Afdelingshoofd Werk, Inkomen & Zorg, gemeente Weert.

Dhr. Pierre Heuts

Functie: StafmedewerkerIn dienst sinds: maart 2015 (2 jaar, 8 maanden in dienst)
Portefeuille: Economische ZakenToelichting: Adviseur Economische Zaken.

Dhr. Hugo Janssen

Functie: HoofdafdelingIn dienst sinds: januari 2012 (5 jaar, 10 maanden in dienst)
Portefeuille: Toezicht en (integrale) handhavingWerkzaamheden bij de Overheid:
Hugo Jansen is teamleider Toezicht & Handhaving bij de gemeente Weert.

Van 2010 tot 2012 is Hugo Jansen projectleider RUD en van 2007 tot 2011 milieuinspecteur bij de gemeente Weert.
Aanverwant:2010 - heden Dhr. Hugo Janssen, Wethouder, Lijst Borger, gemeente Brunssum

Dhr. Ton Lemmen

Functie: KabinetschefIn dienst sinds: maart 2004 (13 jaar, 8 maanden in dienst)
Toelichting: Kabinetschef burgemeester, gemeente Weert.Werkzaamheden bij de Overheid:
Vanaf 1977 vervult Ton Lemmen diverse functies binnen de gemeente Weert.